Wednesday 23 May 2012

5 fakta menarik tp PELIK Johan RL

    Asslmualaikum uols..pekbr??hehe..sperti byase,pg2 dya msty jenjln cri jozan..so,tdy ade nmpk sowg JOZANNERSZ post tntg Johan..so,dya nk share kt sni jgk..jom bace same2:-



Nama Muhamad Yazid Lim atau lebih dikenali sebagai Johan Raja Lawak memang semakin dikenali dengan beberapa kontroversi yang menimpanya. Kini sudah bergelar seorang ayah, Johan yang ingin lebih dikenali sebagai penghibur daripada pelawak dilihat lebih 'tenang'.

Walaubagaimanapun pasti ramai yang tidak begitu mengenali siapa sebenarnya Johan Raja Lawak. ini, bukan? Nak tahu apa lima perkara pelik tentang Johan? Team TUPAI berkesempatan bertemu dengannya di lokasi penggambaran filem "Bujang Terlajak" baru-baru ini. Malah isterinya, Rozlinawaty Ismail atau lebih popular dengan nama Ozlyn pun turut ada sekali. Maka soalan tersebut turut ditanya kepada Ozlyn yang pasti lebih mengenali suaminya daripada orang lain.

LIMA PERKARA PELIK TENTANG JOHAN RAJA LAWAK
1. Suka kentut sehingga orang sekelilingnya tidak tahan 
2. Gemar berus gigi sebelum keluar rumah 
3. Menyakat isteri dan anak sehingga menangis
4. Memandu kereta dalam keadaan laju
5. Ramai yang menyangkakan Johan adalah seorang yang berperwatakan 'gila-gila' tetapi sebenarnya dia adalah seorang yang romantik dan gemar menghabiskan masa bersama keluarga.
Johan bergandingan bersama Nabil (tengah) dan Saiful Apek
Johan bersama Fazura ketika penggambaran "Bujang Terlajak"



No comments:

Post a Comment